marți, 19 august 2008

Tort Krancin-Mancin


Seamana mai mult cu o tarta, dar asa cum in original se numeste tort, am lasat si eu denumirea de tort. Sursa aici.

Aveti nevoie de:
150 g ciocolata amaruie
70 g miez de seminte de floarea soarelui
50 g de fulgi expandati, oricare
diverse fructe (mure, coacaze, capsuni, etc.)
1 pliculet de gelatina pentru tort

1. Ciocolata se rupe bucatele si se topeste la bain marie.

2. In ciocolata fierbinte se pun fulgii si miezul de seminte si se amesteca bine. Fulgii si semintele trebuie sa fie complet cuprinse de ciocolata.

3. Intr-o forma rotunda (eu am folosit una cu pereti detasabili, cu diametrul de 28 cm) se asterne folie alimentara, astfel incit aceasta sa acopere fundul si peretii formei. Se toarna in forma compozitia de ciocolata si se intinde cu lingura, apasind. Se baga la frigider pentru 40-50 minute.

4. Fructele (daca sint proaspete), se spala si se usuca. Eu am folosit congelate (amestec de fructe de padure), de aceea le-am lasat un pic sa se decongeleze. Se scoate forma cu din frigider si se aseaza fructele pe „blat” in ordinea dorita.

5. Se prepara gelatina conform instructiunilor de pe plic. Se toarna uniform pe fructe cu ajutorul unei linguri. Se baga tortul la frigider pentru minim o ora. Dupa acest interval timp se scoate tortul din forma si se aseaza pe un platou. E un tort cu un gust proaspat si inedit, datorat combinatiei foarte reusite intre ciocolata dulce si fructele acrisoare.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.