duminică, 31 ianuarie 2010

Friganele (piine prajita cu ou)


O idee de mic dejun pentru weekend, cind dimineata exista mai mult timp la dispozitie.

Aveti nevoie de:

4-5 felii de piine
4-5 felii de cascaval
2 oua
2-3 linguri de lapte
ulei

Ouale se sparg intr-o farfurie, se adauga laptele si se bat putin cu furculita. In aceasta compozitie se inmoaie feliile de piine, si se prajesc pe tigaie pina se rumenesc pe ambele parti. Cascavalul se pune pe piine fie cind se intoarce felia in tigaie,
fie cind se scoate pe platou, in functie de gradul dorit de topire a lui. Friganelele se servesc calde, fierbinti chiar, pe linga cafea sau ceai.

4 comentarii:

Miha spunea...

Noua ne facea mama friganele, dar cu zahar. :) Asa mult ne placeau! :)

Nati spunea...

Miha, am auzit si eu de varianta cu zahar, dar n-am incercat-o niciodata.

Anonim spunea...

Şi mie îmi amintesc frigănelele de copilărie, bunica tot dulci ne făcea :) Am să încerc cât de curând varianta ta, Nati. Bravo pentru hărnicie!

Nati spunea...

Gratiela, neaparat sa le incerci!
Iar acuma sint si eu tentata sa incerc varianta dulce! :D

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.