luni, 25 octombrie 2010

"Purcelusi" din carne de pui cu bacon

Denumirea a fost pentru copii, pentru a-i intriga. :) Pieptul de pui este de obicei uscat si fad. Iar daca il invelim in bacon, capata fragezime si savoare.

Aveti nevoie de:
2 piepti de pui
250 g bacon feliat subtire
cimbru, piper

Pieptul de pui se spala si se taie fisii potrivit de groase, cam de lungimea unui deget. Se presara cimbru si piper, se amesteca bine. De obicei baconul este destul de sarat, asa ca nu e nevoie de sare. Se ia fiecare fisie de carne si se infasoara intr-o felie de bacon. Se aseaza intr-o tava neunsa. Se da tava in cuptorul incins, pentru 30-40 de minute, sau pina se rumeneste baconul. Se servesc cu orice garnitura, noi am avut orez.

11 comentarii:

lena spunea...

Super interesanti purcelusii :)
Trebuie incercati obligatoriu!

Nati spunea...

Lena, se fac si f simplu!

Lilia spunea...

Foarte interesant arata. In plus, am remarcat ca ai ornat totul foarte frumos!! si tu care ziceai ca nu te pricepi la ornat mancarea :)

Miha spunea...

Ce denumire haioasa le-ai gasit! :))

Nati spunea...

Miha, cu cit e mai amuzanta denumirea, cu atit sint copiii mai intrigati sa guste, cel putin ai mei. :)

Miha spunea...

Hehe...ce bine...
Ai mei nu-s asa...lor tre sa le placa ce vad...sa nu fie cu prea mult rosu...cu prea mult verde...:)))Si bucatile taiate potrivite, numa bune, nici prea mari, nici prea mici...:)))

Nati spunea...

A, pai n-am zis nimic de mincat, ci doar de gustat! :))) Vanda, apropo, a scuipat de la prima bucatica, dar lui Vlad i-au placut.

Miha spunea...

Am trecut bacon-ul pe lista de cumparaturi. Desi carnea nu e o problema la noi...cred ca vor manca. ;)

Nati spunea...

Bafta! ;)

Angie spunea...

ohh...purcelusii tai arata minunat

Da, baconul face minuni cu carnea care tinde sa se usuce repede (ca de ex: pieptul de pui, muschiul de pork, etc). Eu cand fac chiar un pui intreg la cuptor pun fasii de bacon peste pieptul de pui...ii da mai mult gust si pastreaza carnea suculenta..fara sa se usuce. Si muschiuletul de porc invelit in bacon e senzational!!

Nati spunea...

Kitty, merci de idei, o sa incerc si eu sa coc puiul sub "paturica" de bacon.

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.