marți, 21 aprilie 2009

Banana bread


Adica piine (chec) cu banane. Foarte buna si aromata. Sursa retetei: aici.


Ingrediente (masurile sunt USA, iar o cana are volumul de 250 ml):
- 1 cana de zahar (eu am pus 3/4 dintr-o cana)
- 1/2 cana unt (adica circa 112 g)
- 3 banane curatate si pasate
- 2 oua
- 2 cani faina
- 1 pachet praf de copt
- 1/4 cana alune de padure macinate / nuca macinata
Preincalziti cuptorul la 180 grade.
Ungeti cu unt si pudrati cu faina o forma de chec. Mixati untul cu zaharul, adaugati ouale si apoi restul ingredientelor.
Turnati compozitia in tava si dati-o la copt pentru 1 ora. Lasati sa se raceasca in tava 10 minute apoi rasturanti painica pe un platou.
Este super buna si merge excelent dimineata, alaturi de o ceasca de ceai.

10 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Super faina ti-a iesit! a mea s-a cam parlit un pic pt ca am cuptor nou si inca nu stiu bine cum coace dar a ta arata super! Te pup!

Nati spunea...

Merci de aprecieri! Cu siguranta o sa mai fac. Imi place ca se folosesc tocmai 3 banane, e perfect atunci cind ai mai multe si nu stii ce sa faci cu ele. Vezi ca am pe blog o reteta de prajitura cu banane, daca te intereseaza, insa are in compozitie doar 1 banana. Ma gindeam sa o fac, dar ce bine ca am dat peste reteta ta.

Ina Todoran spunea...

E f fain blogul tau. Imi place! Am sa-l mai studiez. Te-am adaugat in blogroll. Numai bine, te pup!

Miha spunea...

Mmmm...tare bine arata!
Ceai zici? :D Cu cafea nu merge? :))

Nati spunea...

Bineinteles ca merge! Se poate si cu lapte, simplu sau batut, dar e bun si fara.

dna Ceainic spunea...

Eu am facut banana bread cu scortiosara, fructe confiate si stafide. Dupa reteta asta: http://gospodini.blogspot.com/2007/09/banana-bread-chec-cu-banane.html
A iesit foarte buna si merge si pentru copii mai mici care inca nu au voie nuca sau alune. Chiar mirosea a Craciun ! :)

Gabriela Cara spunea...

Wow, ce frumoasa sectiune la checul tau! Eu nu prea sunt prietena cu banana, dar vazand ce ai facut tu, imi vine sa incerc.
M-ai intrebat mai de mult la milch schnnitte, de unde cumpar eu laptele condensat, si eu abia acum iti raspund, imi cer scuze. Pe Virtutii, chiar la strada este un magazin arabesc si au mai tot timpul, la cutie de 395g.
Pupici multi!

Nati spunea...

Gabi, nu ai nicio teama cu banana. Aceasta reteta am mai facut-o o data (am aproape mereu banane in casa si uneori ramin nemincate), a iesit la fel de bine. Doar ca pe asta l-am congelat, pt ca aveam deja destula patiserie pe moment in casa. Uite cind il decongelez, o sa-ti zic si daca s-a schimbat ceva sau e la fel de bun.
Iti mai recomand si reteta aceasta: http://alfinuta.blogspot.com/2008/08/prajitura-cu-banane.html, e un deliciu, se face usor si iese mereu la sigur.

Nati spunea...

Referitor la laptele condensat, stiam de mag. din Virtutii (stai prin zona? poate sintem vecine :-D eu stau in drumul taberei). Credeam ca poate ai gasit prin vreun supermarket pe undeva.

Gabriela Cara spunea...

Multumesc de sfaturi si link. Merg pe mana ta.
Mi-as fi dorit sa fim vecine, eu am cativa prieteni in zona ta, insa eu stau in Belvedere.
In supermarket-uri nu am vazut, dar cineva spunea de Kaufland.
Te pup!

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.