luni, 14 septembrie 2009

Papanasi moldovenesti


Papanasii acestia reprezinta pentru mine gustul copilariei. Ii fac si eu acum pentru copiii mei, care ii papa cu miere, iaurt si cu multa placere!

Daca vreti sa-i faceti si voi, aveti nevoie de:

500-600 g brinza de vaci (mai cremoasa, daca se poate)
1 ou
1 lingura de zahar
2-3 linguri de faina

Se amesteca intr-un castron ingredientele. Faina se pune putina (eu am pus 1 lingura cu virf), atit cit se leaga aluatul si incepe sa se dezlipeasca de pe lingura si castron. Se ia cite o lingura de aluat, se pune intr-o farfurie cu faina si se modeleaza papanasii rotunzi sau ovali, de forma turtita, ca snitelele. Se prajesc pe tigaie in ulei putin, pina se rumenesc pe ambele parti.
Se scot pe servetele absorbante. Se servesc cu ce vreti voi. Noi preferam cu miere/smintina/iaurt/dulceata. Aici o sectiune, e practic brinza inchegata, curata sanatate pentru copii. :-)

4 comentarii:

Miha spunea...

Deliciosi sunt! Pe probatelea! Am si dovezi. :))

Nati spunea...

Abia astept sa vad dovezile!

Elvira spunea...

... da eu le zic branzoaice si fac d-astea ori de cate ori mai ramane branza nemancata in frigider, deci merge si branza mai veche :)

Nati spunea...

Elvira, absolut :)

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.