marți, 12 octombrie 2010

Briose cu picaturi de ciocolata


Am gasit recent in Real picaturi de ciocolata, din cele care isi pastreaza forma la copt. Am luat fara ezitare o cutiuta si am incercat cu ele aceste briose simple.

Aveti nevoie de:
100 g unt
150 g zahar
2 oua
250 ml lapte
300 g faina
1 praf de copt
70 g picaturi de ciocolata (sau ciocolata taiata bucatele mai mici)
vanilie sau coaja rasa de lamiie
Untul moale se bate cu zaharul, se adauga ouale pe rind, apoi laptele, si la sfirsit faina cernuta cu praful de copt. Se incorporeaza picaturile de ciocolata si aromele. Se toarna cu lingura in forme de briose si se coc circa o jumatate de ora la foc mediu (180 C) pina cresc si se rumenesc.
In poza aceasta se vad picaturile de ciocolata cum au ramas aproape intacte la copt.

2 comentarii:

Miha spunea...

Astea cum de le-am ratat?
N-ai zis nimic, ai tinut numai pt tine...mananci singura, ha? :))

Nati spunea...

Miha, stiu si eu de ce ti-au scapat? Poate pentru ca nu erau in intregime de ciocolata? :))

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.