luni, 20 iulie 2009

Piine cu rosii si busuioc


O piinica foarte aromata, reteta preluata de la leoflori de pe site-ul bucataras.ro.

Ingrediente

* 3 Linguri ulei de masline
* 180 ml. apa calduta
* 1 1/2 lingurita sare
* 1 Lingura zahar
* 500 gr. faina alba
* 1 lingurita drojdie uscata
* 2 rosii potrivite taiate cubulete mici si scurse bine
* 4 lingurite busuioc uscat (sau 2 Linguri busuioc proaspat)

Mod de preparare

Am amestecat drojdia cu faina , le-am lasat 15 minute.
Apoi am adaugat sarea, zaharul, ulei , apa, busuioc si am framantat.
La sfarsit am pus si rosiile si am framantat, adaugand cateva prafuri de faina pana s-a dezlipit aluatul de castron. Am lasat la crescut la cald 1 ora. Pe masa infainata (aluatul era cam lipicios) am dat o forma de franzela, am pus in tava si am lasat iar la crescut 30 minute.

Am uns cu ou batut si am copt in cuptorul incins tare, cca 25 minute pana a iesit scobitoarea curata.


Eu am folosit sucul de la rosiile scurse, l-am completat cu apa pina la 180 ml si am dizolvat drojdia in el.
Aici o mica dovada a faptului cit de buna e piinea :)

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.