miercuri, 28 ianuarie 2009

Desert de frisca si zahar ars

Racoritor si delicios

500 g smintina de 20% grasime
25-30 g gelatina
4 linguri zahar
4 linguri zahar pudra
100 g biscuiti
vanilie

Gelatina se pune la umflat cu citeva linguri de apa.
Zaharul se topeste intr-un ibric, tinindu-se pe foc doar pina capata o culoare aurie. Apoi se adauga putina apa (mare atentie ca stropeste) si se tine pe foc pina se dizolva zaharul ars. Se ia de pe foc, se raceste putin, apoi se adauga gelatina umflata si se amesteca pina la dizolvarea acesteia.
Smintina se bate cu zaharul pudra. Se incorporeaza lichidul de zahar ars si gelatina, se amesteca bine si se toarna intr-o forma unsa cu ulei sau tapetata cu celofan.
Biscuitii se rup bucati si se arunca aleatoriu in crema din forma.
Se lasa la rece pentru citeva ore, apoi se rastoarna pe un platou si se taie.

5 comentarii:

Miha spunea...

Ce simplu e de facut...Cum de mi-a scapat pana acum?

Nati spunea...

Chiar, cum?! Repede si urgent sa indrepti greseala! :-D

Daniela Addario spunea...

Scuze ca dau buzna, pot avea si eu o portie, ca prea bine arata... Felicitari !

Laura spunea...

Un desert exact pe gustul sotului meu :) ...si mai nou, si al meu, ca a reusit sa ma corupa sa mananc budinca cu bucatele de biscuiti inauntru, hi, hi...
...iar desertul propus de tine mai are in plus si zahar ars, dupa care "ma topesc" :))
Va fi facut, deci!

Gabriela Cara spunea...

Nati draga, desertul asta e divin. Eu am aceeasi reteta de pe D:C. Cumva esti una si aceeasi persoana cu Natalia de pe acel site. M-as bucura sa aflu asa si sa iti multumesc pentru multele dulciuri pe care le-am luat de acolo.
Daca nu, oricum sunt incantata sa te cunosc. Spor la dulcegarii!

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.