miercuri, 14 aprilie 2010

Gofre subtiri si crocante

Reteta din carticica aparatului de facut gofre subtiri. Am modificat-o doar un pic.

Aveti nevoie de:
20 g drojdie proaspata
100 g zahar
250 ml lapte
100 g unt topit
200 g faina
arome

Drojdia se freaca cu zaharul si o jumatate din cantitatea de lapte. Apoi se adauga restul laptelui, faina si untul topit, iar la sfirsit aromele, amestecind bine. Se lasa la loc cald o ora, sa creasca. Se infierbinta aparatul de facut gofre, se unge cu putin ulei (doar inainte de prima gofra), se toarna aluat cite putin si se inchide cu partea de sus. Se tine pina se rumenesc gofrele bine, apoi se scot si se modeleaza dupa forma dorita.

2 comentarii:

Liana10 spunea...

Si aparat si carticica...pai asa, sa tot ai...uf, ca tare bine mi-ar prinde si mie ;-)

lena spunea...

Sunt delicioase, am tanjit mult dupa ele - in copilarie le mancam ca semintele - am si eu un aparat din asta acum - am facut ieri si le-am savurat cu totii...

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.