sâmbătă, 10 aprilie 2010

Cosulet de ceapa verde


O idee de servire a salatelor, preluata de aici si de aici. Este de efect si e potrivita pentru mese festive.

Aveti nevoie de:

- 1 felie de piine
- 1 felie de sunca
- sticsuri
- ceapa verde (cozile sa fie cit mai lungi si mai fragede cu putinta)

Felia de piine se taie mai gros, se aseaza peste ea felia de sunca (aceasta e necesara atit pentru stabilitatea sticsurilor, cit si pentru ca salata sa nu inmoaie piinea). Se infig pe margine sticsurile (care trebuie sa fie in numar par, ca sa va iasa impletitura ;) ), la distanta egala. Se face impletitura cu cozi de ceapa spalate si uscate. Mie la jumatatea procesului mi s-a rupt un stics, asa ca le-am rupt si pe restul, si de aceea mi-a iesit un cosulet mai scund. Daca aveti noroc de sticsuri mai rezistente, o sa va iasa un cos mai inalt. Succes si rabdare la impletit cosulete! :-)

12 comentarii:

Miha spunea...

Foarte frumos ti-a iesit! Felicitari.
Cum ti s-a parut procesul de fabricatie? :))

Momo spunea...

o idee excelenta si o prezentare minunata!

Nati spunea...

Miha, sa stii ca n-a fost tare greu, poate pentru ca piinea mea nu era tare moale, + avind si sunca, stateau stixurile infipte bine. Problema a intervenit la frunzele de ceapa. Mi-am dat seama ca din portiunea verde tre sa mai tai o bucata buna chiar, cea de linga partea alba, intrucit este rigida si nu merge la impletitura. Si in acest caz, daca ceapa in sine nu avea cozile prea lungi, ramii cam cu nimic. De asta ziceam ca e important sa se ia ceapa cu cozi cit mai lungi.

Nati spunea...

Alison, multumesc!

Miha spunea...

Am retinut tipsurile. :) Oricum voi incerca data viitoare si cu niste grisine in loc de sticks-uri. Sau macar niste sticks-uri mai groase.

gaby_d spunea...

grozav ti-a iesit,felicitari!sa pic pe jos de ras c-am salvat poza si-mi zicea ca se numeste"panarama de cosulete":))))hahahaha-esti totala:))))

Nati spunea...

Gaby, era un joc de cuvinte de fapt, facusem o panOrama din pozele cu cosulete :))))

gaby_d spunea...

am inteles,dar chiar mi-ai fost draga,esti de-a mea:)))))

Miha spunea...

Cand am vazut, de fapt cand mi-a aratat Gaby, denumirea pozei mi-am zis:" stai sa vezi ca Natalia a invatat Photoshop-ul si din niste panarame a facut niste minunatii" :)))))

Nati spunea...

Gaby, pupici!

Miha, ehe, mai am pina sa invat photoshopul, daca lenea-i mare!

Lilia spunea...

Ti-a iesit foarte frumos. Si pozele de prezentare, sunt foarte clare.
Super!

Liana10 spunea...

Excelent cosuletul, bravo!

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.