duminică, 27 iunie 2010

Lapte condensat in Bucuresti

Recent am aflat despre existenta unui magazin pe bd. Magheru, cu produse traditionale moldovenesti si rusesti. L-am vizitat saptamina trecuta si am gasit acolo lapte condensat, la 8.5 ron cutia. Are 397 g (ca si cutia de la Nestle, apropo) si e produs in Germania, din cite am inteles. Magazinul se afla in apropiere de intersectia cu galeriile Orizont, vizavi de biserica catolica de pe partea opusa a strazii. Nu vreau sa se inteleaga ca ii fac reclama, de aceea nu dau nici denumirea magazinului, nici adresa exacta. Cine va dori, va gasi cu usurinta. :)




Se mai poate gasi lapte condensat la magazinele Kaufland, marca Vian, la tuburi de 150 g. Exista simplu, de ciocolata si de capsuni. Nu am avut ocazia sa gasesc decit din cel de capsuni, care din pacate este plin de coloranti si arome. Imi place sa cred ca cel simplu nu detine asa ceva, sau cel putin intr-o cantitate mai mica.

10 comentarii:

Liana10 spunea...

In Timisoara, nu stii unde as putea gasi? ;-) Glumesc, desigur! Tot din R.Moldova sau din Ucraina am mai primit si eu, si mi-am adus din Portugalia demult tare...acum vreo 7 ani...tot 397 g avea si aia din Portugalia, sa stii.
Ma enerveaza ca astia de la cash& carry nu importa deloc!
Esti o norocoasa!

Adelina spunea...

Lapte condensat găseşti şi în magazinele arăbeşti.

Nati spunea...

Liana, nu stiu de Timisoara, asa e. Dar fiind Ungaria aproape, ar trebui sa se gaseasca poate vreo marca ungureasca prin zona. Adica nu stiu exact, presupun si eu.
Mai exista si in Kaufland, marca Vian, la tuburi de 150 de g, dar e plin de E-uri, cel putin cel cu aroma de capsuni.

Adelina, da, stiu de magazinele arabesti, am pomenit aici despre el: http://alfinuta.blogspot.com/2010/06/cheesecake-cremos.html. Din cite stiu eu, e mai scump, vreo 10-12 ron cutia.

pansy spunea...

uite,asta e informatia care o cautam de mult.tuburile alea cu capsuni le-am vazut si eu la K.,dar nu m-au atras.ma duc sa caut saptamana asta.

Unknown spunea...

apoi eu in sibiu nu gasesc nicaieri:(
si e un dezastru cel facut in casa de catre mine:))...niciodata nu mi'a iesit:(
mereu mi'aa dat laptele in foc:(,sau a iesit prea tare si nu l'am mai putut folosi:))

Nati spunea...

manage, dar nu aveti magazine cu produse unguresti sau nemtesti? poate s-ar gasi acolo, zic si eu...
dupa ce reteta ai incercat sa-l faci in casa? ia vezi reteta aceasta, e rapida si nu fierbi nimic pe aragaz: http://dulciurifeldefel.blogspot.com/2010/10/lapte-condensat.html

Unknown spunea...

Eu am gasit la carrefour - e in conserva metalica si e foarte bun. L-am luat din Baneasa - Bucuresti, dar banuiesc ca se gaseste la toate mag Carrefour.

Nati spunea...

Oana, merci de info pretios!!! Ce firma era, tii minte? Cumva Nestle? Si la ce pret? La ce raion l-ai gasit?

Codruta spunea...

Buna!!
Mai exista cumva magazinul? Sau exista vreo sansa sa ii aflu numele? pentru ca am fost in zona si nu am gasit nimic din pacate...
Multumesc!!

Nati spunea...

Codruta, din pacate, nu stiu, n-am mai fost demult prin zona. Insa am inteles ca acum laptele condensat este mult mai usor de gasit decit la vremea acestei postari. Se poate gasi in hypermarketuri, sau pe site-ul delatte.ro

Related Posts with Thumbnails
© All rights reserved Natalia Negara
Toate fotografiile de pe acest blog sunt protejate de legea copyright-ului.
Folosirea in orice scop sau publicarea lor se face numai cu acordul proprietarului.